16 feb - Svarttorp, here I come!



Fan nu blev jag riktigt ledsen. Jag skrev ett aslångt inlägg och det försvann. Måste skriva OM allt igen! Orkar inte. Det blev ju så bra...

Var så glad, och sen bara sjönk det. Känns hela tomt.
---
Fast iaf.
Helgen då:
Fredags jobbade jag, och kollade på lägenheten.

Lördagen, alla hjärtans dag, spenderade jag med min älskling. Vi lagade middag (med MASSA vitlök) och sen åkte vi till ett par kompisar och tittade på melodifestivalen. Det var nog rätt som gick vidare ändå...
Fast ingen är direkt bra längre. Annat var det med ABBA...

I söndags jobbade jag som vanligt igen. Jag sov över hos erik från lördagen och på söndagsmorgonen bestämde vi oss för att flytta in i lägenheten! ÄNTLIGEN! Har längtat ihjäl mig för att flytta hemifrån. Slippa allt tjöt och bröt från föräldrar. Slippa alla måsten och bara bestämma allt själv. Eller ja, tsm med erik då...
Men ska bli så himla skönt att bara få ha ett eget place, och inte bara sitt flickrum =/
Längtar tills man får börja inreda och fixa och dona. Sånt är ju så kul! Men först måste vi måla om! Det ser ut som ett dagis nu... rosa, gröna och orangea tapeter! Snyggt. Nej!, så det ska vi försöka fixa så fort som möjligt här nu... Det blir en lång inhandlarlista.... Men det är kul!
Ska inhandla en bil också, För ute i bushen går det inte så många bussar, spec inte linje röd... haha.
----
Har varit så glad hela dagen för det här. Och jag har varit så trevlig mot alla och jobbet gick nästan som en dans...
Hade iaf med mig hjälp. En praktikant fick följa med idag.. Det var till stor hjälp kan jag säga. Det var 2 olika sorters reklam. En till dom som vill ha reklam, och en till dom som INTE vill ha reklam... så dom fick ju reklam iaf då...
---
Men annars är det bra...
NU SKA jag in i duschen-om det så ska bli min sista...
Simon & thomas börjar ju snart - kanske får några ideér? Fast nej, INTE heltäckningsmatta i badrummet :/
Och 183 dagar vill jag också se... Zappa gäller!

Puss bye

Kommentarer
Postat av: sandra

heey! en designutlottning är uppe, kika in den :)

gillar du den inte? nästa vecka kommer det upp en ny som kanske faller dig i smaken!



http://marinoni.blogg.se/2009/february/designutlottning-10.html#comment

2009-02-21 @ 19:36:42
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: frida

allt bra idag med dig idag? :)

2009-04-21 @ 16:24:31
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0