5 jan - "Reklam det får man ju på TV"


Så sant som det var sagt. Första riktiga dagen på jobbet sedan före jul. Faktiskt gott att komma tillbaka. Är riktigt trött, men det är man ju van vid=). Gick iaf min vanliga runda...Delar post i ett par servicehus där människorna som bor där kanske behöver lite extra hjälp och sådär, inte alla dock! Iaf, så kommer jag ner till första våningen och där står en kille/man. Han är glad.
Han säger "Denna är inte till mig!"-sprudlande glad.
Det är föresten en La Redoute-katalog som jag lagt av där för att annars skulle det bli kriminellt tungt att bära.
Jag svarade "Nej, den är till henne, och pekar på en dörr.
Han "Aa! Och jag vill inte ha reklam. Kolla, han pekar på sin "Ingen reklam tack"-skylt.
Jag "Nej, jag ser det=)
Han "A varför, reklam får man ju på TV!
Jag "Så sant"
En riktigt trevlig liten man det där=P
Sen kan ni ju ta efter och sätta upp fina skyltar på dörren! =)





Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ja de skulle vi nog kunna ordna : ) OM du skulle vilja..

2009-01-05 @ 20:40:00
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi jag vet! men det var för att min bror låg i min säng och jag var tvungen att lägga kläderna någonstans. och han vägrade att flytta på sig ;)



jag skulle lägga in de i min garderob. Hade rensat lite och så. Så de låg bara där i väntan på att få läggas ner i garderoben igen ;)

2009-01-05 @ 23:02:12
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: linneea

Ååh, va fin blogg :] <3

kram

2009-01-06 @ 17:55:56
URL: http://buusiig.blogg.se/
Postat av: linneea

svar: min header är bara tråkig tycker jag. Ska göra en ny snart :)

och angående jeans: tycker att du ska se efter vilka jeans du gillar, gillar du tajta jeans? eller lite utsvängda? Affären JC har jättebra jeans. Om du letar efter mycket tajta så gå till Cheap monday :]

puss

2009-01-07 @ 10:48:29
URL: http://buusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0