3 jan - Tror inte det kan vara sant!




Tro fan hela bilen havererade idag! Så jävla typsikt. Blir arg bara jag tänker på det, och har därför varit sur typ hela dan! Jävla skrothög är vad den är!! Fick köra en kilometer när den plötsligt bara la av.

Fast en ljuspunkt var iaf när vi var och handlade på Maxi. Jag stod och väntade på att pappa skulle hämta lax (svårt att bestämma sig) och det kom en familj bestående av mamma, pappa, barn. Barnet satt i vagnen och fick snällt stå och vänta vid köttdisken. Han skrek på mamma och pappa men ingen brydde sig. Det fina var att han började småle när han kollade på mig. Jag log självklart tillbaka, de är ju så söta de små fröna =) Jag vinkade till han och han vinkade tillbaka:P hihi. Jättegullig. Sen när de gick skrattde han, nu var han inte arg längre. Det fina på hela dagen.
Självklart började ju dagen ganska bra, vaknade upp i pojkvännens säng, men den måste självklart fortsätta förjävligt!

Aja. Om du vill köpa en skrotklar bil är det bara att höra av sig! Blir mer än gärna av med den. Tyvärr får du hämta den själv. Den står en bit utanför Lekeryd.

Ha det bättre än vad jag haft det!!
Kram

PS! Vet du vad det kan vara för fel på den så säg gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0