7 jan - en härlig vinterpromenad



Fina naturbilder
Jag gick en JÄTTELÅNG promenad innan. Från pappa, d.v.s Egna hem hem till mamma på Rosenlund. Säkert 1 mil. Det tog iaf en timme och jag känner mig jättestolt =D Det var riktigt friskt och skönt. En sån där mysig vinterdag när det är bitande kallt fast solen skiner.


Strax är det dags
Och snart bär det av en promenad till. Hem till Alex, syrran. Ska plundra hennes gran =D
Väntar bara på att hon ska komma hem. Vill ju inte gå genom skogen när det är mörkt =/

Skriv gärna vad ni tycker om bilderna=)

Kommentarer
Postat av: linneea

svar: tyvärr, men de är bara cheap monday märken där. Och JC är verkligen dyrt. Men nu är det ju mellandagsrea, och jag fick ju ett par jättesnygga jeans för 249 kr! Väldigt bra pris :]

H&M har faktiskt snygga jeans också ;) Du får kolla runt lite efter dem perfekta jeans, hehe.

2009-01-07 @ 19:58:53
URL: http://buusiig.blogg.se/
Postat av: frida

kolla mina svar på bloggen, om frågestunden :D

2009-01-13 @ 13:53:54
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0