31 dec-






Idag har jag bara myst! Nu på morgonen har jag suttit och kollat på Madicken!=) Det är ju så bra! Man får såna minnen från när man var liten och kollade på barnfilmer dagarna i ända. Madicken har alltid varit min favorit, speciellt när hon hoppar från taket och får hjärnskakning. För dagen efter sen får hon ju paket från sin farmor och utflykten blir ju av iaf. =)
Hehe det var avsnittet från när deras mamma fyller år också, och hon får en dammsugare. En s.k. "helvetesmaskin" =P Tänk vad utvecklingen går framåt...

Nu sitter jag också och skriver i min fina morgonrock/kimono/geishaklädnad. Jättefin!=) Fick den utav Madeleine i julklapp. Den är i viscos(?) och har ett fint mönster. Känner sig nästan kunglig när man bär den. Hähä

Kommentarer
Postat av: guzmania

Sån kimono har jag också :)

Vad härlig din dag var då,hehe, hoppas den blev bättre mot kvällen.

2009-01-02 @ 19:09:27
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0