11 feb - Längtar



Åh, vad irriterad jag blev just. Skulle lägga in en så passande bild på min dag, men nehe. Det bidde inget med det, för jag hittar den inte. Har gått igenom ALLA bildfiler som finns, men inget hittat.

Har iaf jobbat hela dagen... gått 52 som vanligt. Usch, asjobbigt med JönköpingNU.  Men imon ska jag gå 57, med moppe och rejsa gärnet. Kul med lite ombyte ibland! =) Ser fram emot imon. Inte bara för jobbet -även en stor del det med (tänka sig, se fram emot jobbet!?)
Jag bara blev så glad idag när jag nästan var klar med turen.. Nästan ingen aning om varför, kanske för att jag fick job imon? Bra är det ju iaf =)

På fredag ska vi iaf titta på lägenheten=) Wei! Om jag får ledigt från jobbet 1 timma... Fast det går nog lösa:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0