4 feb - Ledig lillelördag


TUVA; Till dig =)
Bild på det halsbandet jag hade på mig i fredags.

Hänt annars:



Fast tror inte det är så bra att jag är ledig såhär när man jobbat ganska många dagar i sträck. Känner hur en förkylning är på väg. Det börjar bli svårt att andas. Kan det vara att man inte gjort det som man brukar? För idag har jag inte gjort annat än legat i en soffa och glott på film =) Kollat lite på min söta Erik med då! ; )

Diggar verkligen Sluggo - Den söta och galna katten som ligger och vilar på Eriks rygg. Det passade att ligga där tyckte han =) Han brukar också lägga sig över axlarna på honom. Men han älskar att ligga på täcket och bli kliad på ryggen, när jag kollar på film =)

Snart blir det Top Model =) Till och med min pappa kollar på det =) hehe. Det är kul att höra en kille, nej man, kommentera =) "Men så kan hon ju inte se ut!" "Haha, vad har hon fått på sig, en kökshandduk" typ så låter det här...

: )

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: haha ja det är lite läskigt! :)

2009-02-04 @ 19:42:05
URL: http://nineteendecember.blogg.se/
Postat av: Tuva

sv, tack raring! :) hur fint som helst! avis på dig som äger det ;)

2009-02-04 @ 21:43:50
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0