6 feb - Diggit, Corneliá


Cornelia♥Pojke
Jag♥Min cookie

Usch vilken grå dag det har varit idag. Snöblandat regn, men jag har inte varit ute ett dugg =) Ganska skönt att bara vara hemma och njuta!
Har tänkt tanken på hur lovely det skulle va att ha en bra film och en asstor godispåse och en soffa!
Saknar min älskling också, eller min cookie som han även kallas =) Gillar inte när man är borta från varandra för länge...

Bilden är klockren, förutom att min boyfriend inte har så långt hår som han på bilden.

Jag kommer ihåg när jag var mindre och det kom en seritidning som hette W.I.T.C.H. Den tyckte jag om! Den var ganska kul, samtidigt som en karaktär hette Cornelia - Precis som jag! =) Kanske var därför.. hm..
Men iaf. dom var häxor alla 5, initialerna är för deras namn, och var la typ 15 år el ngt. Den serien har nog fått i graven nu skulle jag tro...


Kommentarer
Postat av: Tuva

sv, tack tack :) Haha, ja precis. Det är lite kul ibland :D kram

2009-02-07 @ 09:44:21
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0