9 feb - Pulkarace / Shopping



Det bidde inget pulkarace =(
Så istället forg jag med min bästa kompis Madde ut på stan och shoppade lite =) Det blev faktiskt inte mer än jag hade planerat för. Eller jo, det svarta linnet kom som extra, men det andra var inräknat i min budget =)
Pappas kommentar, efter det att han frågat om jag hittat ngt och jag svarade- "jaa, en väska och linnen", blev "Och det har du inga?" Hehe, dom förstår inte =)

Så vi gick både på stan och A6, käkade och skvallrade =) Mycket ska man höra innan öronen trillar av! Haha

Och nu har jag försökt att fixa så att jag ska kunna kolla på film på datorn, men det funkar fan inte! Blir så irriterad. Här har man suttit och väntat på att de ska laddas klart, och så kan man inte ens titta på dom! ARGH!
Får la gå och kolla på vanliga VHS då, typ Du har mail igen. Kollade på den igår kväll, och det var ett helvete att hitta den så då ska jag bannemig ha cred.
Annars kan man ju alltid lyfta ner alla de 6 kartonger med flytta-hemifrån-stuff på golvet, totalt ta upp hela hallen och göra alla förbannade och irriterade, för att öppna kistan och ta ut en köpe-VHS att se på. Kan nämligen inte titta på DVD på mitt rum så det får bli old-style.

Försöker fundera ut en film jag kan kolla på.. Hm.. Titanic är för lång, om man nu då inte spolar hälften av filmen i bröjan när den gamla Rose sitter och berättar, Harry Potter har man sett för många gånger, vad finns det mer? HM... Nån gammal Disneyfilm känns inte så lockande för en kväll som denna... Jag får helt enkelt gå ner och kolla, för jag kommer inte på nån vettig.

Sov gott och dröm sött. - Det ska iaf JAG!

Kommentarer
Postat av: milla

Det blir nog både gamla och nya låtar med madonna hoppas jag. Dom gamla är ju bäst ;)

2009-02-09 @ 20:25:33
URL: http://millarocker.blogg.se/
Postat av: milla

Det blir nog både gamla och nya låtar med madonna hoppas jag. Dom gamla är ju bäst ;)

2009-02-09 @ 20:28:21
URL: http://millarocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0