9 feb


http://www.hallekis.com/xx070125-pulka.jpg

Blir det pulkaåkning sen?
Hoppas=) Det är ju så kul! Man blir barn på nytt. Det hör ju till att få snö innaför jackan, ha termobyxor och frysa häcken av sig, fast man sprungit uppför backen flera gånger.

Vad ska man annars göra idag? Vet inte:/ det är så tr¨kigt när man är ledig. Är så rastlös av mig och vill göra saker. Men det går aldrig ihop sig, jag har så dålig fantasi på vad man ska göra så det brukar ändå bara bli att man sitter vid datorn eller vid TV.n ^^
Vet inte om jag överhuvudtaget ORKAR göra något speciellt. Har sovit så himla dåligt nu sen i onsdagd. Inte ens i helgen har man kunnat slappna av och sova ut. Så på dagarna är jag helt slut... Och till på köpet så är man jätteförkyld nu och börjar på ont i halsen:S Bådar inte gott. För om chefen ringer om jobb så MÅSTE jag jobba...

Måste tjäna lite pengar, FÖR =) Jag och gullet ska kika på en våning på fredag =D Längtar asmycket till att flyga ut ur boet! Bara klara mig själv, handla, städa, laga mat (vilket faktiskt är roligt), betala räkningar (nja, sådär kul kanske) och strutta runt i lägenheten själv utan föräldrar i närheten... Har ju aldrig riktigt trivts hemma så hoppas verkligen att framtiden löser sig så att man kan flytta=)

Får uppdatera hur det går sedan.

Nu har jag iaf tänkt att klä på mig, äta igen, åt redan vid 5 imorse med pappa innan han skulle åka till jobbet pga av sömnen, jobbigt.. duscha och göra mig iordning =) Kan ju inte sitta vid dumburken hela dagen =)

Puss o Love

Kommentarer
Postat av: milla

Om du ändå har snö så ut med dig och åk pulka. det hade jag gjort om det fanns snö här i gbg ;)

2009-02-09 @ 17:57:39
URL: http://millarocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0