21 jan- *stor gäsp*

Ring...ring...ring...ring...ring...ring...ring...ring.."Men varför svarar ingen!?"...ring...ring...ring...Springer väl upp då...
F*n, chefen...hann inte...


Så började min dag idag =D Chefen ringde in mig till jobbet. El snarare jag..typ.. Jag hade ställt klockan på 5 i 7 på väckning, men han ringde innan, då får han skylle sig själv. Men jag är så i behov av jobb så jag ringde upp två minuter senare när jag renat halsen. (A)

Så på 45 snabba minuter gjorde jag mig iordning och sedan sprang jag till bussen. Kände mig väldigt plikttrogen(?) och snäll som kom in så snabbt. Så jobb idag, jobbigt med JönköpingNU alltså... helt död efter halva rundan redan...Men snabb var jag =) hihi

Så dagen har inte varit jättespännande precis...

Men det är bara 2 dagar kvar nu... sen helg. Vad händer då??

Love ♥

Kommentarer
Postat av: sara

(svar)Jo haha den behövdes verkligen :)Är så otroligt glad över den! Jag kan stå där inne och bara titta ibland haha x)

2009-01-22 @ 18:31:55
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: sandra

heey! du vann tyvärr inte designutlottningen! lägg gärna till mig på blogglovin så du inte missar nästa utlottning! Du kan alltid beställa en egen design av mig om du skulle vilja det :) take care!

2009-01-23 @ 16:36:17
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0