26 jan - Lön för mödan


Den 26 jan är dagen som innebär lön =) GOTT =)
Har jobbat som vanligt nu de två sista dagarna.. Ska jobba imon med. Ska bli kul faktiskt. Eller är astrött med det går iaf =) Jag går mitt vanliga distrikt och Elin ska gå 453 så det kmr bli trevligt =)
Det har väl inte hänt så mkt mer... Mår lite bättre nu iaf, saknar min älskling mkt bara :/ Får ses på onsdagkväll... Och i helgen då förstås =)

Ska sälja min älskade bil med, buhöö, fast den har pajat så har inte så mkt val. Får väl köpa en annan. Orkar inte bussa längre :/

Får se också ifall det blir ngt pataj på fredag eller inte. Vem som helst får komma =) hehe.


Bilden nedan: Två fina ljusstakar. En försenad julklapp från Becceboo.
En handledsblomma.



Kommentarer
Postat av: s

precis! och ja mer, hur långt hår har en kille igentligen? hon bara flina hela tiden, jag går hos privatfrissa.:) allt bra?

2009-01-28 @ 17:38:25
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0