31 jan - Rewind



Haha igår, en sjuk kväll!
Jag hade bjudit hem Madde, Elin och Becceboo till mig för en trevlig kväll med tjöt och dricka. Dock kunde inte Elin eller Becca komma så jag och Mads fick roa oss bäst vi kunde. Det kunde vi. Det kan vi alltid.
Vi har alltid roligt tillsammans, nästan...

Kvällen började, vi var lite sega i starten, men i upploppet kom vi igång. Vi buggade till Inatt Inatt och tog massa kort^^ Vi spelade musik som jag brände 2005 - massa goa låtar som vi lyssnade på då. De kanske är mindre bra nu, men det är härliga minnen!=) Knutby, haha, den kan vi fortfarande^^
Precis innan vi var tvugna att gå spiller Madde ut hela sitt glas som hon precis hällt upp! Stressade torkade vi upp all cider... Som grädden på moset krånglade min kofta så då var jag tvungen att byta!

Men vi kom iväg... Skulle ta bussen, men hade tur. Maddes p-vän skjutsade oss =)

Väl framme så tog vi stämpel och gick till Mc Donalds. Madde var hungrig som vanligt=)
Träffade två guys och blev bjudna på två drinkar så fort vi kom tillbaka =) Aldrig fel!

Vi kom tillbaka och började dansa jävlar =) Det ska man!
Vi dansar ännu mer, bjuds på drinkar och har allmänt trevligt.
"Du är vacker", "Du är söt". Det var bara några av de komplimanger vi fick(A)

Det var en lyckad kväll vill sägas! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

(svar)Aa det är väldigt jobbig men har man en bra fuktighetskräm är det inga problem :)

2009-01-31 @ 21:42:55
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Tuva

sv, ja så sant. känner mig jätte delad. jag menar, vaddräkt måste ju va snyggare för figuren?

2009-02-01 @ 11:59:04
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0