4 jan - funderar



Låg och tänkte inatt lite. Allt kommer ju på natten! Kollade på Enemy at the state igår kväll och fick läskiga drömmar av den. Vaknade vid fyra och kunde inte somna om...jobbigt. Jag satte ihop ett helt inlägg om vad det var jag tänkte på och allt lät bra, och när man väl ska försöka förklara hur man känner så går det ju inte alls. Nu känns det precis som om att natten är ljustider bort och allt som man grät över bara är petitesser. Fast det är ju faktiskt det jag går och tänker på nästan hela tiden, men antar att dagen är min allra bästa vän när det kommer omkring. Då ser man ju allt och man känner inte sig fullt så ensam. För vad är mer ensamt än när man ligger själv i sängen, det är alldeles bäcksvart i rummet och man hör bara enstaka knyst? Det knarrar oroväckande och man bildar skuggor i huvudet. Vågar inte blunda, för då står De där och kollar på en, känns som att De ska peta på en och man känner vindpustar i ansiktet. Och De ligger ju under sängen också, bara väntar på att dra i benen när man kliver upp för att rensa huvudet lite. Hatar sånt där. Visst, jag är en expert på att inbilla mig saker och se saker. Men kan känna närvaro!

Pappa har ju den där  förmågan också. Han kunde ju se sin sambos pappa stå i hallen. Han beskrev exakt vad han hade på sig och vad han gjorde. Detta trots att han aldrig träffat hennes pappa! Pappan är sen flera år död med kan tilläggas...


Ska snart åka och jobba... Suck. Men det var väldigt längesen nu och behöver ha pengarna. Bl.a. till bilen. Sen vill man ju flytta hemifrån med!
Har planerat mitt framtida hem i minsta detalj ungefär. Har ju ingen aning om hur det kommer att se ut, men dagdrömma får man ju =) Ska bli så skönt att komma hemifrån, får sköta sitt eget, äntligen. Men drömmen lär väl bestå.


Försöker iaf se ljuset i mörkret...



                                                                                                                                                                                              With Love♥


Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

- okey tack. älskar den nya skorna.

2009-01-04 @ 20:34:50
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: frida

sv: hahah jaa det har du ju rätt i! :p det kunde ju varit värre ;) xd

2009-01-04 @ 22:49:05
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0